03.11.09

Кращі генератори гіф-анімацій

Нещодавно я познайомилася із сайтом для створення гіф-анімацій (ще їх називають генераторами гіф-анімацій). Він мені дуже сподобався, просто і швидко робити гіф-анімації моя данішня мрія.
Проте у мене виникла така проблема: на сайті написи не можна було робити українською мовою (і російською теж).
Поспитавши у Гугла, я знайшла такий чудовий сайт як Gifr!
Інтерфейс - російський. Написи можна робити українською, проте букву І краще ставити англійською :) (Є я не пробувала). Тут можна створити яскраві анімовані аватари, банери, а також слайд-шоу з картинок для щоденників та блогів. Можна обрізати картинки, додавати ефекти і текст, змінювати порядок і швидкість їх відображення.
Ось, що у мене вийшло:
Аватары и анимация на GIFr.ru


Аватары и анимация на GIFr.ru


Аватары и анимация на GIFr.ru

Як це використовувати є багато варіантів: щоб прикрасити блог, свої повідомлення тощо.
Творіть!

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...