26.05.10

DimDim - платформа для онлайн взаємодії та проведення конференцій

DimDim - платформа на основі веб-додатку для онлайн взаємодії та проведення конференцій, яку можна вікорістовуваті у трьох варіантах: DimDim Free - зустрічі та події до 20 учасників; DimDim Pro - зустрічі до 50 учасників; DimDim Webinar - проведення вебінару до 1000 учасників.
Таблиця 1.
Порівняння варінатів DimDim

 Dimdim Free
DimdimPro
 Dimdim
Webinar
Максимальна кількість участників
20
50
1000
Прості зустрічі та події
Розширені інструменти співробітництва
-
Розширені інструменти веінара
 -
Цена в месяц
US$0
US$25
US$75

Можливості для безкоштовного режиму Dimdim Free:
• відсутність необхідності установки додаткового програмного забезпечення для учасника;
• швидке надання на загальний огляд робочого столу, документів-презентацій (. ppt,. pdf);
• можливість показу веб-сторінок;
• наявність дошки для спільної роботи;
• аудіо-відео можливості проведення вебінару;
• чат;
• список учасників.
Весь процес реєстрації для отримання доступу до сеервісу полягає в заповненні всього лише декількох полів. Для реєстрації на головній сторінці (http://www.dimdim.com) натискаємо на кнопці в правому верхньому куті сайту - SIGN UP Now.

У вікні, що з’явилося заповнити такі поля:
• Dimdim ID - логін (ім'я) для входу в систему;
• Password - пароль для входу в систему;
• E-mail Address - електронна адреса, куди прийде підтвердження про успішну реєстрацію, і для відновлення пароля, в разі його забуття.
Після того, як ви правильно заповнили поля реєстрації, натискаєте на кнопці "SIGN UP", і вас перекине на сторінку з вітнням, а потім перемістить на ваш особистий кабінет.

Створення заходи не викликає ніяких складностей. Вам треба виконати всього одну дію. Вибираємо Start Meet. Дозволяємо працювати системі з камерою і мікрофоном, якщо в цьому є необхідність. Потім завантажується ваша робоча область для проведення зустрічі.

Опис блоків DimDim:
  1. Блок можливих спільних дій.
  2. Блок учасників події.
  3. Блок відео-аудіовещанія.
  4. Основна робоча область.
  5. Додаткові налаштування події.
  6. Загальний чат.
  7. Тривалість події на даний момент, а також кнопка закінчити захід.

Запустивши подію, можна запросити до нього учасників (кнопка INVITE).

Приміром вікно запрошення учасників електронною поштою (адреси розділяються комами):


Меню Tools надає доступ до основних налаштувань проведення події, виклик помічника, інформація про подію, інформація про майданчик. Основні налаштування події - вибір якості зв'язку, обмеження по кількості учасників, обмеження за часом проведення події.

У Dimdim є Помічник - меню з можливими подальшими варіантами роботи: демонстрація свого робочого столу (Computer Screen), спільна робота з дошкою (Share Whiteboard), демонстрація презентації (Share a Presentation).
1. Показ свого робочого столу - дозволяє продемонструвати учасникам події роботу з тим чи іншим додатком. На комп'ютері повинно стояти додаткова програмне забезпечення, яке пропонується для встановлення сервісом, для можливості використання цього пункту.

2. Дошка - дозволяє малювати, робити замітки, будувати найпростіші фігури в процесі проведення події, підтримує багатосторінкоість, немає необхідності кожного разу стирати дані, можна просто створювати нові сторінки, і якщо в подальшому знадобиться повернуться до них.


3. Демонстрація презентації - підтримувані формати документа pdf, ppt або ж pptx.
4. Відображення веб-сторінок - дозволяє спільно переглядати сайти в мережі Інтернет, вівши URL потрібного веб-ресурсу.

Установки списку учасників поточного події (запрошення, введення відображуваного імені, статус, закінчення заходу):

Закінчення заходу і повернення в особистий кабінет. натискаємо на посилання End Meeting, потдверждаем своє рішення завершити дану подію.

Dimdim підтримує планування заходів. Для цього необхідно в своєму особистому кабінеті вибрати пункт SHEDULE. У вікні, що з’явиться буде 4 вкладки:
1. Перша вкладка дозволяє налаштувати дату і час початку та закінчення майбутнього заходу, опис заходу, посилання, ключові слова, внести список електронних адрес для запрошення до участі в події, вказати часовий пояс.
2. На другій вкладці Features настроюються параметр аудіо-відеотрансляції, налаштування чату (публічний, приватний), ресурси для спільної роботи, тривалість заходу за часом.
3. Установки для віддаленого доступу.
4. Вкладка Widget дозволяє отримати код банера для розміщення його на сайті.

Недоліком програми можна вважати англомовний інтерфейс.

1 коментар:

  1. Спасибі за цікаву інформацію! :)

    Спробували провести тестову конференцію між 4 учасниками.

    Про результати див. тут: http://tvsnotes.blogspot.com/2010/06/dimdim.html

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...