12.08.10

Поради щодо орагнізації мережного навчання з Twitter

Twitter дійсно може зайняти ваш весь день! Це ціла купа інформації для неперервної професійної освіти сама по собі, якщо ви прямуєте з потрібними людьми і стежити за посилання на блоги та сайти, на які люди вказують. Тому, якщо ви хочете ефективно витрачати час на читання у Twitter (не кажучи вже про публікування своїх записів), то дуже важливо мати стратегію для отримання максимальної користі від Twitter з мінімальними витратами часу.
  1. Будьте вибагливі до тих, за кими ви слідуєте.
  2. Використовуйте списки: як можна частіше, я прочитав всі люди, що я дотримуюся, але коли я мало часу, я тематичні списки так, що я можу читати те, що є найбільш важливим для мене на той момент. У мене є поточний список усвідомлення, що це потік інформації і новин джерел, і список друзів, які я хочу бути в курсі, список людей, які пишуть великі блоги, і кілька тематичних списків.
  3. Не вважаю себе зобов'язаним відповісти вес ьчас. Я взаємодію з людьми, наскільки це можливо. Іноді цдостатньо прочитати і виконати ... Можна виділити деякий час, щоб взаємодіяти з мобільного пристрою, наприклад  у випадку "мертвого" часу у транспорті або в залах очікування.
  4. Пошук - я використовую пошук в Twitter і пошук через основі ключові слова, які мені цікаві.
  5. Також,наприклад, хештеги для проведення конференцій - це може бути майже так само добре, як бути там, особливо у поєднанні з блогом чи записами основних доповідачів. Використовуючи Twapperkeeper або аналогічні архіви tweetstream можна читати на дозвіллі пізніше.
  6. Зберігайте ваші власні Tweets. Якщо необхідно розділіть Tweets ваші на два акаунти, наприклад, професійний та особистісний.
  7. Не намагайтеся нічого робити з Twitter, коли сайт не працює. Всі сервіси іноді мають зробити технічне обслуговування і Twitter не є винятком. 

Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...