17.10.11

Коли День народження блогу

На днях задумалася, а коли ж день народження блогу "Учитель інформатики". Подивилася дату першої новини - вийшло 24 серпня 2008 року. Тобто у цьому році було 3 роки.
Цікава дата.

Не пам'ятаю чого саме цього дня було написано перший пост, але точно пам'ятаю, що спонукала мене до цього робота над дисертацією. Хотілося апробувати нові технології і використати можливості онлайн тестування в Гугл Документах. Потім додавалися нові теги, які я використовувала як назви розділів.
Зараз у блозі 12 розділів (міток),  626 постів, 81 коментар, 75 приєднаний друзів, загальна історія переглядів - 92 296. Не багато, але й не мало, враховуючи, що я ніколи системно не займалася його розкруткою.
Найпопулярнішою за цей період стала стаття Веб-сервіси обміну миттєвими повідомленнями - 2676 переглядів. Найбільша кількість переглядів була у вересні 2009 року - 9 024, найменша в липні 2011 - 1 808 (якщо не рахувати перші кілька місяців 0 переглядів).
Найбільшим джерелом трафіку є http://www.google.com.ua.
Цікава статистика ключових слів:

  • логічні задачі з відповідями 54 
  • гурток з інформатики 29 
  • екранні мистецтва 28 
  • логічні задачі 28 
  • прикладні програми навчального призначення 28 
  • правила поведінки в кабінеті інформатики 27 
  • synfig 23 
  • аналіз уроку інформатики 21 
  • журнал з техніки безпеки 17 
  • програма гуртка з інформатики 16 


 Жодного ключового слова типу "учителю інформатики" :). Зрештою не суть важливо.

 Нині у мене мало часу на дописування у блозі, але я намагатимуся продовжувати цікаву і важливу для мене справу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...